07 april, 2013

Noget med tasker

Jeg har som mange andre kvinder nok noget med tasker - man kan nok hvis man selv skulle svare aldrig få for mange. 
Der er altid noget man kan komme i en lille taske, en lille stofpose eller i en stor lækker weekendtaske og smide over skulderen. Har jeg ret?

Derfor besluttede jeg mig også for at jeg bestemt måtte have en ny taske til barselstiden. Jeg er ikke fan af pusletasker, men foretrækker i stedet en taske som jeg kan lide at bruge udover og så alligevel med muligheden for at proppe med alle de nødvendige ting til baby når man er "on the road". 

Valget faldt på denne cremefarvede med sorte stjerner og guld deltaljer fra April Showers by Polder, den er købt lige her. (man får 10% på sin første ordre) 





Igår skrev jeg et indlæg om et lagersalg i København hos RosenbergCPH, og jeg lovede at jeg ville vise jer den vildt flotte weekend taske jeg udover det fine baby sengetøj også fik købt. 
Den er lavet i det lækreste kraftige kanvas og er utroligt holdbar og ideel til weekendturerne med familien. Den har både en bred skuldrestrop og to gode håndtag!


Rigtig god søndag herfra

// Sarah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.