15 april, 2013

Farvecollage // Grå

Mandag morgen - endnu en uge er i gang...
Denne farvecollage er inspireret af weekendens grå vejr.

Jeg har længe drømt om at introducere flere og flere grå nuancer i min indretning herhjemme og jeg glæder mig til, at vi til efteråret forhåbenligt skal flytte og igen får mulighed for at indrette os på ny og med nye farver.

Jeg synes den grå tone, giver en ro, som jeg længe har manglet i mit hjem og i min indretning - som alle retro-verdenens farver bestemt ikke har bidraget med. Men nu hvor de er på udslusning er der plads til nye ideer og tanker.
Så her lidt at starte mandagen på - lidt grå stemning.

Rigtig god mandag
// Sarah
Billederne er lånt fra Pinterest

Billederne er lånt fra Pinterest

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.