08 april, 2013

Farvecollage // Neon

Mandag betyder hverdag, arbejde og vanlige rutiner.
Derfor har jeg besluttet mig for, at jeg fra idag af og fremover, hver mandag vil poste en farve collage til at pifte eller påvirke det humør som vi starter dagen i.

Idag præsenterer vi den populære farve: NEON
Jeg er vild med neon, men har selv haft svært ved at bruge den herhjemme i min indretning, da jeg hurtigt får for meget. I min påklædning er jeg heller ikke så vovet - men drømmer om en dag at blive bedre til det! Måske er neon - the way to go?

Rigtig god mandag.
// Sarah
Alle billeder er lånt her på Pinterest.

Alle billeder er lånt her på Pinterest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.