11 april, 2013

En ønskeliste

Jubii, så tager jeg afsted til smilets by indenfor de næste 10 minutter.
Jeg tænkte at jeg inden da lige ville dele et udkast af mine fødselsdagsønsker med jer inden - jeg har først fødselsdag i begyndelsen af maj måned, men op til flere i min familie har allerede spurgt mig.
Så jeg har ligesom været tvunget til at gøre mig nogle overvejelser.
Du kan se min ønskeseddel fra sidste år lige her.

Som i sikkert hurtigt kan se, bære den kraftigt præg af, at min krop er opsvulmet og højgravid - derfor er der utroligt mange plejeprodukter og acces på min ønskeliste i år.
Det der med en ny kjole eller noget - det må blive til næste år.

Jeg er tilbage på pinden imorgen aften -
Rigtig god torsdag derude.

// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.