29 april, 2013

Favrecollage / Army grøn

Mandags collage - bedre sent end aldrig, ik?
Jeg nåede ikke at få overført billeder igår, så collagen kunne ligge klar her til morgen.

Ugens farvetema er som i kan se, army grøn. En af mine personlige yndlings, ihvertfald når det kommer til min garderobe.
Luna har dette forår, fået det fedeste thermosæt, i en rigtig flot grøn army farve - derfor i den anledning et mix af nogle billeder fra weekenden udenfor og lidt Pinterest inspiration i samme farve.

Jeg har lige så længe jeg kan huske tilbage, været vild med army og army grøn (Specielt husker jeg hele Punk Royal fasen, gør i?). Jeg har gennem min tid i perioder haft mere eller mindre af det i min garderobe, men elsker farven sammen med brun, hvid, sort osv. Jeg har aldrig forsøgt mig med så meget mørkegrøn i min indretning, mere lysere nuancer og pastel.

Her lidt army grønne glimt - rigtig god uge!

// Sarah
Billederne er lånt fra Pinterst og dem af Luna er mine egne.

Billederne er lånt fra Pinterest, dem af Luna er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.