06 april, 2013

Babyforberedelser #2

En weekend update herfra.
Idag har den stået på formiddags brunch og lidt lagersalg hos RosenbergCPH.
Til de af jer der er i Københavns området imorgen, kan du nå det endnu - se mere her.

Jeg havde håbet på at finde den flotte grønne dug som er på nederste billede, men den var uheldigvis blevet snuppet lige foran næsen på mig. Til gengæld fandt jeg et baby sengesæt i det fineste mørkelilla mønster, et jeg også har været små-lun på i længere stykke tid.

Jeg fandt også en rigtig lækker rejsetaske, som jeg har en af i forvejen, den må i se en anden dag.

Jeg er i den seneste periode, ligesom hende her, begyndt at udsluse mit forbrug og behov for retrostof i kraftige farver. I stedet introducerer jeg sarte farver, ensfarvet og natur i min stil og indretning. Det er dejligt og roligt for sindet!
Børneværelset får stadig lov til at være domineret af farver og lidt retro tapet hist og her. Til gengæld er sengetøj solgt ud og erstattet med lækre sæt i farver og mønstre der er mere dæmpede.

Rigtig god lørdag til jer alle.
// Sarah

Baby sengesæt i mønsterfarven - Obi Violet
Jeg havde sådan håbet på at finde denne flotte dug, til sommerens arrangementer, men det må vente til en anden gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.