01 april, 2013

Påskeferie - the end

En veloverstået påskeferie må være status herfra.
Det har været så dejligt at solen har skinnet i København i de sidste tre dage, det har gjort at vi er kommet ud og virkelig har fået nydt vejret og byen ikke mindst.

Selvom jeg stadig har to måneder tilbage af min graviditet, så kan jeg godt mærke hvor hæmmet jeg er når jeg traver rundt, så det bliver til kortere ture og mere sidde ned tid med familien.

Vi afsluttede eftermiddagen, med at lege med House of Cards, Luna fandt dem i reolen. Jeg købte dem for mange år siden, fordi de er så fine, så det var en god anledning til at tage dem frem endnu engang og bygge lidt...

Imorgen - tilbage til hverdagen... Gerne med en masse solskin og blå himmel.

// Sarah





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.