03 april, 2013

nyt i strik

Idag kom der noget længe ventet...
Jeg modtog mine to strikkede runde puder fra et andet af mine absolut favorit mærker, nemlig, danske LuckyBoySunday
Jeg har allerede én rund pude til mine stole, men de andre manglede ligesom noget blødt at sidde på. 

I denne sæson, har de dygtige to designere bag firmaet tilføjet nogle af de fineste farver og derfor var jeg slet ikke i tvivl om jeg bare måtte eje disse to. 

Derudover fik jeg også den nye poster de har lavet med - jeg har ikke pt. noget rigtig godt sted at hænge den op, så den bliver gemt til vi en dag, inden længe flytter i vores eget - måske med lidt mere vægplads! Det er altid så svært at beslutte sig for, hvilke posters eller billeder der får tildelt den sparsomme vægplads man har.

// Sarah

Den orange hedder Wood og den grå hedder Charcoal
Det gode ved disse runde puder er, at selvom de bliver brugt flittigt - så fnuldrer ulden ikke!
Den fineste inspirationsposter fra LuckyBoySunday

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.