05 april, 2013

En fin præmie

Idag kom der den dejligste bløde pakke ind ad døren.
Den kom fordi jeg forleden fik en mail fra Kira, der har bloggen her. Den fine blog er bestemt et besøg værd!
Og det viste sig, at jeg havde vundet den give-away hun havde kørende og præmien var den fineste bløde t-shirt fra et af mine yndlingsmærker Soft Gallery.
Kira har tit konkurrencer med aldeles fine præmier og jeg er vildt glad for at lige præcis denne her skulle blive min.

Tilgengæld må jeg vente lidt med at prøve den på, for alt hvad jeg har på lige for tiden er spændt til bristepunkten. Jeg forsøgte at tage et billede oppefra af mig selv (så kan i forstå hvor svært det er at have noget som helst på). Se blandt andet mit indlæg om graviditet-stil, her.
Glæder mig sådan til at se "normal" ud igen - der er dog stadig 8 uger endnu!

// Sarah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.