14 april, 2013

Århus #2

Anden dag, rundt i Århus, bød på et besøg i den Gamle By.
Hvor er det hyggeligt!
Og stadig er det placeret lige midt i alt det andet - jeg er totalt imponeret.

På besøg rundt i den Gamle By



 Som en del af den gamle by, var de i gang med at bygge en bydel der repræsenterer 1970'erne og vi besøgte der et stort plakat-museum - og jeg som elsker plakater - var meget imponeret over at se alle originalerne samlet og kun drømme om at de var mine.
Glimt fra den Gamle By / Møllestien / Musikhuset med udsigt over til Aros
De sidste timer inden bussen igen kørte tilbage mod København, brugte vi på at gå rundt i byen og suge en masse inspiration til os. Blandt andet havde vi fået anbefalet Møllestien og det var så romantisk og hyggeligt med alle de små byhuse. (Flere af dem var til salg - men en anelse uden for min prisklasse)
Vi spiste frokost i Musikhuset med udsigt over til Aros, inden turen atter gik tilbage mod København.

Tak for alt Århus - vi kommer tilbage næste gang i solskinsvejr. 
Billederne bære desværre præg af at de er taget med min telefon og at vejret var temmelig gråt på hele turen!

// Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.