30 marts, 2015

KLAR TIL forår

FORÅRET ER I LUFTEN,
endelig mand...og hvor har det været længe undervejs.
Min krop og sind ikke mindst, hungre efter solskinsdage og den der blå himmel man kun ser på film.

Vi har for første gang oplevet at kunne ha' glæde af en have og det bliver brugt flittigt. Der går fuldstændig plante-skole-lis i knolden på mig og jeg tegner og flytter rundt på alternative ideer og muligheder og havearkitektur.
Der skal plantes hæk, tænktes terrasse område, ryddes op, slåes græs, laves hegn og havelåge og køres en milliard gange på lossepladsen (det er en lidt svær opgave når man hverken har bil eller trailer). Nåh, men fedt er det - mega fedt!

Pigerne skal være forårs-klar og som altid kommer fodtøjet først på plads her. Jeg er den type mor, der for længst har opgivet at købe forud og gemme til de bliver større, det er simpelthen for svært. De vokser som ukrudt!!!!! SÅ vi køber når det skal bruges. Jeg har altid været rigtig vild med alle de sko som Zara laver og i år, har begge pigerne fået hver deres udgave på en hverdags-sneaker.

Luna får de her mega seje sneakers i nude, med seje svane-vinger. Find dem her.

Alma har scoret de her leopard-sataner og hun vil nærmest ikke tage dem af. Så en succes, det er de! (Desværre er de udsolgt online, jeg kan ihvertfald ikke længere finde dem, måske kan du være heldig i en af butikkerne)

Lækre basics er altid godt, det har jeg erfaret. Ihvertfald til en pige, hvis mening skifter som vinden blæser. Den ene dag er det okay og sejt med stribet kjole, den anden er det ikke. Derfor bliver alt basic tøj i neutrale og tålelige farver, så det altid kan matches med en Elsa-bluse eller Barbie-sko. 

Tjek! Håber i nyder påskeferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.