13 februar, 2014

ZENJI /

JEG ER FALDET FOR BUDSKABET
hos telefonselskabet Zenji, der lover service og kommunikation som hos ingen andre.
Derudover matcher deres priser og tilbud mine behov og kan endog gøre det billigere for mig end det jeg har nu.
Jeg vil sige, at jeg ikke stiller vanvittigt høje krav til mit telefonselskab, men jeg synes da det lyder spændende med en fast månedlig pris inklusiv gavekort til diverse lækre butikker eller kaffebarer, hver eneste måned.

Derfor blev jeg endnu mere overrasket, da jeg modtog denne goodiebox fra Zenji.
I den var der en lille forkælelses-velkomst og en masse fine kropsprodukter. Læs meget mere på deres hjemmeside, her.


Dette er ikke et sponsoreret indlæg, men blot min egen begejstring for dette koncept og foretagende. 


1 kommentar:

  1. Jeg har tænkt det samme, at det lyder rigtig spændende og lige som noget for en luksusdulle som mig ;) Glæder mig til at høre, om det virkelig er så godt og lever op til dine forventninger.

    SvarSlet

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.