03 februar, 2014

RAW kugler /

DET HER ER UDEN TVIVL DET BEDSTE
alternativ til den klassiske late night snack.


Bølgen med RAW food har aldrig rigtig fået fat i mig, i og med det kræver en vis form for commitment fra min side og det sker bare ikke med to børn på armen.
Men som følge af min egen selvmedlidenhed og i et forsøg på at gøre op med alt den late-night snack jeg godt kan lide for tiden, ville jeg prøve noget andet.

Hvis du vil prøve at lave dem selv, her:

1 håndfuld mandler
1 håndfuld cashewnødder
1 håndfuld dadler
1 håndfuld rosiner
2 spsk. kokosolie
lidt romessens
2 spsk. sukkerfri kakao

Nødderne hakker i en foodprocesser eller en lille elektrisk hakker og rulles til kugler. Jeg trillede mine i kokosmel efterfølgende.
Værsgo'...mmm...

Kun kærlighed herfra -



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.