14 februar, 2014

LUNAS VÆRELSE /

HER ET PAR SMÅGLIMT FRA LUNAS VÆRELSE
der altid skifter form og indretning.
Jeg elsker, at flytte rundt hos hende og jeg synes stadig ikke helt at jeg har 'knækket' koden ift. hvad der er mest funktionelt hos hende. Heldigvis elsker hun at komme hjem og se det hele forandret, det gør hende glad og giver hende ny lyst til at udforske hendes værelse og legetøj.


Luna fik for noget tid tilbage en halvhøj seng, så vi kunne lave hule indenunder. Det var også et kæmpe hit i starten, nu er interessen ligesom væk og derfor har jeg ryddet madrassen væk og istedet brugt al pladsen nedenunder til opbevaring. Det er perfekt lige nu, for det har givet en masse gulvplads at boltre sig på. Men jeg tænker at vi på et tidspunkt skal have lavet en indbygget seng til begge piger eller finde en god pladsbesparende løsning til to senge.

De store knager fra Muuto er for nyligt blevet hængt op på endevæggen og fungerer rigtig godt til at hænge nogle af de mange tasker som hun har og dekorerer samtidig fint på væggen. Ved siden af hænger deres navne, bogstaverne er fra Design Letters, find dem her.  



Der går ikke længe før Alma skal begynde at være og lege på værelset også og det skal der jo også være plads til. Hvad gør man med småting og nips, som jo som regel ligger og flyder overalt? Hvad har i gjort, for at gøre plads til begge dele og for at undgå ulykker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.