03 februar, 2014

BUMBAG kærlighed /

JEG VIL IKKE BETRAGTE MIG SELV
som trendsætter eller fashionista - på nogen måde.
Tilgengæld har jeg en stor interesse for det og tænker meget over hvad for ting jeg køber til mig og hvordan de ser ud. Jeg vil ikke sige om mig selv, at jeg går op i mit udseende for alt i verden.
Jo altså, det betyder da noget for mig i den forstand, at jeg er tilfreds med hvad jeg ser i spejlet om morgenen.

Ihvertfald har jeg længe godt kunne tænke mig at være med på hele Yvonne Kone bumbag bølgen, men den ligger lige i overkanten af det prisleje jeg indkøber tasker for, for tiden.
Derfor har jeg længe ledt efter alternativer, som stadig er i god kvalitet og har den samme funktion.
Jeg blev så glad da jeg fandt denne. Jeg kan både lide at den er en god størrelse, det vil sige rummelig og dermed også til at betale.

Jeg har i tankerne at få taget nogle billeder en dag snart, så i kan se tasken 'in action'. Haha, nu må vi se om jeg tør!
Find tasken lige her - psst, lige nu er der 20 %.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.