16 februar, 2014

FAVORIT KJOLE

JEG BLEV EN MEGET POPULÆR MOR
da jeg i sidste uge havde købt denne lækre sag til Luna.
Den er fra Gro og er godt nok fra efterårets/vinterens kollektion men er om ikke andet perfekt til foråret og sommeren.
Og, det er tydeligt at det bedste ved den, er dens evne til at svinge helt vildt når man drejer.

Så alle er glade og den pynter jo så fint på væggen når den ikke er på.

Jeg håber i alle nyder weekenden, personligt ser jeg frem til nogle meget lange uger alene med pigerne, da min mand skal både rejse og arbejde en hel del. Virkelig ikke en af mine foretrukne ting at lave, da jeg virkelig kæmper med at opdrage en 3 årig og har en lille der netop er begyndt at kravle og derfor er alle vegne. Jeg bliver så glad når man læser med hos hende her, der ærligt tør sige det højt og formulere sine frustrationer over livet som mor og alle de bekymringer og frustrationer som det bringer med sig.
Jeg kan nikke genkendende til stort set alt hvad hun skriver og jeg får mere og mere lyst til at bruge det skriftlige sprog til at komme ud med nogle af de mange tanker og følelser man ellers går alene rundt med i en barselsboble af en hverdag!
Hvem er i egentlige derude på den anden side, hvad er det ved min blog der får jer til at komme tilbage og læse med? Jeg håber jeg vil høre fra nogle af jer, da jeg altid bliver så glad når i indimellem får lyst til at smide en kommentar.

/ Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.