31 januar, 2014

HAT MATTER

JEG ELSKER HATTE
men har dog aldrig selv rigtig turde springe ud i det og begynde at gå med dem.
Da jeg var yngre var jeg totalt vild med hele country stilen og fuldførte det faktisk også. Jeg fik de fedeste cowboy støvler, spidse selvfølgelig, og jeg var SÅ glad. Jeg elskede dem så meget, at selvom mine fødder næsten blødte da jeg gik dem til, så tog jeg dem bare ikke af.
Jeg var altid i skjorter, jeans og mit hår var blond. Ja, der manglede sku ikke rigtig noget...
Nåh, men - hatte. Jeg elsker dem, specielt disse fedora hatte.
Jeg har samlet lidt inspiration med billeder, men også nogle af de hatte jeg virkelig godt kunne ønske mig her nedenfor.

No. 1 / No. 2 / No. 3 / No.4 / No. 5 / No. 6 / No. 7 


















Jeg har lånt billederne her, her og her.
Har du noget som du ikke 'tør' kaste dig ud i eller bare nogle gode råd til mig, så jeg kan kaste mig ud i lidt flere modige påfund og stadig føle mig godt tilpas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.