29 januar, 2014

GAMMELDAGS /



























Jeg er vel i nogen tilfælde lidt af den gamle skole og der er nogle ting jeg ikke vil give afkald på.
At skrive og få breve. Og min kalender den er hellig! Det er ikke mange der forstår mig længere og selvom jeg ejer en smartphone og kan sagtens finde ud af at bruge kalenderen, så er det alligevel det med at sidde og skrive, udfylde.
Og derfor, igen i år er der investeret i den flotte og mega smarte kalender til væggen fra specialday. Sidste år hang den også og gav overblik over familiens aktiviteter. 























Derudover har jeg min egen kalender, som jeg altid har med mig. Jeg har en svaghed for at skrive, udfylde og gøre det pænt og derfor er dette den aller mest tilfredsstillende måde at planlægge året på, for mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.