02 januar, 2014

HEJ 2014 /

Listen… ja, listen over alle de drømme og mål der ligger forude i det nye år.
Selvom jeg kender mig selv og ved hvor svært jeg har ved at efterleve mine ønsker 100%, så synes jeg stadig det er sjovt at tænke over hvad man drømmer om at gøre bedre og opnå i 2014. 















Så, her er listen: 
/ Være en god mor for mine børn og en god kone for min mand.
/ Finde et spændende og lærerigt nyt arbejde (som nyuddannet, ligger "verden" åben for mig)
/ Hjælpe med at udvikle og opbygge min mands foto virksomhed, med nye spændende opgaver. 
/ Tabe mig de overflødige kilo og stramme op (haha, lad os se…)
/ Gøre min blog endnu mere personlig og sørge for at passe og pleje den. 
/ Rejse og opleve med min familie.
/ Være mere stringent med min stil og ikke lave for mange impulskøb.
/ Få mit eget kamera og blive en haj til at bruge det. 
/ Nyde endnu flere gode stunder med min nærmeste familie. 
/.…
der kommer sikkert flere til undervejs.
Hvad er dine vigtigste nytårsforsæt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.