27 januar, 2014

DEN SORTE STØVLE

Jeg har en mission her på bloggen og i mit virkelig liv. Nok mest i mit virkelig liv.
Den går ud på at blive mere bevidst om min stil.
Jeg synes generelt, at jeg kan vælge de rigtige ting ud ift. den krop jeg har og klæder mig meget simpelt og sikkert, hvis man kan sige det sådan.
Derfor har jeg besluttet og jeg har involveret min søster i det, som er totalt bevidst om sin egen personlige stil, til at være min coach!

Jeg har længe drømt om en mere betydningsfuld samling af sorte læderstøvler end den jeg kan repræsentere lige på nuværende tidspunkt.
Jeg er vild med det rå look, de kan tilfører et par jeans og fx. en frakke, som er det jeg til hverdag går mest i. Jeg fandt en masse rigtig flotte og meget klassiske sorte støvler (en del af dem er oven i købet sat ned, tjek link). Jeg kan godt lide støvlerne, det har altid været min ultimative komfort, når det bliver for pænt bliver jeg usikker... Kender i det?






























Billederne er lånt her (hvem der bare kunne gå med hat), her, her & her.

No. 1 / No. 2 / No. 3
















Derfor vil jeg i en række indlæg, lade min inspiration for mode komme ud over kanten. Jeg er endnu ikke klar til at vise mig selv frem, da jeg har ræd for kameraet indtil videre. Måske kan jeg en dag få
mod nok til at stille mig foran og vise jer de ting jeg går i og har på.... Men for nu, vil det kun være den inspiration jeg finder og sammensætter digitalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.