26 januar, 2014

3/52

Allerede bagud med min udfordring i 2014, det er ikke godt. 
Sidste uges billeder af min foto-udfordring. 


Jeg beklager den dårlige kvalitet, det er taget med telefonen.
Weekenden er næsten ovre og familiens yngste sover.
Min største, store pige giver mig kamp til stregen for tiden og sætter virkelig sine grænser. Det er hårdt og jeg lider under den dårlige samvittighed over altid at blive tvunget ud i situationer hvor jeg skal være sur og vred konstant. Det er så svært at komme ud af…. Hvad gør i andre?

Min lille stille og søde Alma, bliver så stor. 7 måneder og allerede snart 8 måneder… Det er dejligt og jeg nyder at se hende blive mere og mere bevidst om sine omgivelser. Men tvivl ikke, her har vi også en selvbevidst lille dame med sit 'in mind'. 

Smukke er de - og ikke mindst mine.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.