12 marts, 2013

Baby forberedelser #1

Baby forberedelserne er igang...
De har mentalt nok været igang siden jeg fandt ud af at jeg var gravid igen. 
Som i har kunne følge lidt med på bloggen gennem graviditeten her og her - så har jeg allerede gjort en del indkøb til den lille ny baby. 
Egentlig troede jeg at jeg havde gemt en del, fra da Luna var lille, men til min store overraskelse har jeg enten givet en masse væk og solgt en hel del videre. Så nyt skal der til...

Jeg har fået sorteret hvad vi skal bruge af tøj i begyndelsen og lagt det frem på en hylde i Luna's fine klædeskab. 

Jeg glæder mig til at prøve at bruge de nye stofbleer fra det fantastiske firma her, de er simpelthen så lækre bløde og skulle holde sig rigtig godt ved mange vaske ved høje temperature. Det fine strikkede tæppe fandt jeg hos H&M i deres Home collection. 

// Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.