12 marts, 2013

Peruanske tæpper

Hos os har vi en ekstra stor forkærlighed for peruanske tæpper.
Ikke kun fordi min mand er født og vokset op i Peru, men fordi hvert enkelt tæppe indeholder så meget historie og de har et enormt stærkt og smukt udtryk.
Jeg har tidligere lavet et indlæg om peruanske tæpper (dog på min gamle blog) men her får i endnu et inspirationsindlæg.
Det har længe været en drøm, at kunne importere disse tæpper til Danmark, men det er et projekt der ligger ude i fremtiden. 
Indtil videre må vi nøjes med at drømme og dele ud af den lækre inspiration...
Jeg får specielt meget lyst til at gå ud og investere i noget lækkert gråt sengetøj, som på billede #2 og så pynte sengen fint med et råt og lækkert tæppe. 

Hvis du er på jagt efter noget lignende, så ved jeg, at Stilleben importere tæpper fra Bolivia, som er lidt i den samme stil. 

// Sarah

/ 1 / 2 / 3 / 4

/ 5 / 6 / 7 / 8

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.