18 marts, 2013

Sommernyt fra mormor.nu


Har netop opdaget de fine nyheder der snart kommer til salg fra det danske strik firma mormor.nu
Ikke nok med at billederne er lækre og inspirerende, med et hint tilbage til "gamle" dage og de får mig til at minde mig om de billeder min mormor viste mig af min mor.
Lækker strik er bare noget man aldrig kan få nok af og ikke mindst til de kære små. Jeg er især vild med den ferskenfarvede cardigan, med de korale og blå-gule detaljer. Den vil bestemt være god til kolde sommeraftener.
Kollektionen kommer til salg til april. Indtil da, kan i følge med på deres facebook side.  

// Sarah




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.