12 oktober, 2013

Pasteller -

De af jer der også følger mig på Instagram så igår at jeg fik lækker ny neglelak med posten. Jeg er rigtig glad for lyse og meget lyserøde farver på neglene og derfor var det oplagt at supplere op, da jeg fandt dem på tilbud her. Så nu er jeg klar til at gå vinteren i møde, med fine rosa negle :o)

Lige siden min mand begyndte at filme for Søstrene Grene og producere deres DIY's har det givet mig stor inspiration til at lave og bruge de mange fine produkter man kan få i butikkerne lige nu. Perlemor gavepapir er perfekt sammen med den spray-metode jeg skrev om sidst, se det her.
Så nu har jeg fyldt op af gavepapir, klar til at gå julen imøde....
Om en uges tid skal vi afholde Alma's navngivning for den nærmeste familie og forberedelser er gået igang. Jeg tænker at det ville være oplagt at holde det som et Halloween-teme idet vi er så tæt på den 31/10. Glæder mig til at vise jer billeder og del meget gerne fif til sjove/gode Halloween kager.

// Sarah


HUSK at du kan få at vide hver eneste gang der er et nyt indlæg ved at følge bloggen med Bloglovin, det kan du gøre ved at klikke her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.