11 oktober, 2013

Around this place -

STATUS
Barsel med Alma, nyder jeg, men ærlig talt bliver jeg nødt til at indrømme at jeg på ingen måde er god til "bare" at gå hjemme. Det hele går i stå og livet består ikke af så meget andet end huslige opgaver og børnepasning. Jeg nyder det i den forstand, at jeg ved at den her tid aldrig kommer igen - men samtidig glæder jeg mig også til at jeg kan komme igang efter endelig at være blevet færdig med min uddannelse. 

For lidt tid siden, delte jeg nogle billeder med jer om fede borde, der var lavet af paller, indlægget kan du se her. Min far var så sød at tage et par paller med til mig, en dag han alligevel var forbi og de blev derved gjort til mit nye sofabord. Jeg er SÅ glad for det og med de store hjul på er det kun bedre. 


Hjulene fandt jeg herJeg valgte at købe to hjul med bremse og to uden, så er der mulighed for at låse bordet, så det ikke konstant køre væk. 
Overflademæssigt, kan jeg rigtig godt lide det råt, men jeg har alligevel slebet det lidt på alle overflader og kanter, så der ikke er nogle der får splinter eller rifter når de rører ved bordet.

Vores hjem bliver mere og mere sammenhængende for hver dag der går og det nyder jeg virkelig. Specielt når man som mig, bruger så mange timer dagligt herhjemme. Retro og andet farvelade agtigt er rent ud sagt væk fra min indretning nu og er efterhånden kun repræsenteret på Luna's værelse. Det er faktisk meget rart. (Den flotte røde weekendtaske, er det nyeste skud på Soft Gallery's home collection og er helt vildt lækker)

Jeg købte denne vildt flotte meget enkle plakat hos Stilleben, på min sidste smut-tur til København (nu hvor man er flyttet væk derfra, bliver det mere en udflugt en før) // Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.