03 oktober, 2013

Et personligt brev / en DIY

I forbindelse med min mands arbejde, har jeg pludselig fået øjene op for hvor mange sjove kreative ting der er at finde i Søstrene Grenes butikker og fik derfor selv lyst til at give mig i kast med nogle små projekter. (alt undtagen hul-standseren er fra Søstrene Grene, den er herfra)

 


I kan se den fine DIY min mand har produceret lige her, den er bare blevet så fin. Hvis du kan lide filmen, så følg med på Søstrene Grenes facebook side og få direkte besked når der kommer flere nye til inspiration. 
















1 kommentar:

  1. Tusind tak for DIY, og sikken fin film din mand har lavet. Jeg skal helt sikkert spraye på nogle forskellige ting :-)

    SvarSlet

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.