14 oktober, 2013

I skoven

Her i huset har vi stort set alle været syge siden forrige weekend, hader det. Hader specielt når mine piger er syge, det er slet ikke sjovt når lille Alma hoster og hoster.
Nåh, men anyways - jeg fik alligevel taget mig sammen for Lunas skyld og vi gik en tur i skoven igår.
Det er virkelig det bedste ved at flytte ud af byen, at skoven ligger lige ude foran din dør.
Jeg E L S K E R det og det ved jeg pigerne også får glæde af i fremtiden.

  
Planen var at vi skulle samle en masse flotte efterårsblade som vi kunne lave en stor krans ud af. Så vi fyldte poserne og slæbte hele skovbunden med hjem. Jeg har tømt Søstrene Grene for ståltråd og lim, så mon ikke vi finder på noget sjovt at lave med alle disse blade. 
Vi fandt mange ting på skovbunden og min plan var at samle alle disse og lave en stor planche hvor blandt andet navnene på tingene kunne stå så Luna kunne lære hvad de forskellige ting hedder. 
Har i nogle sjove efterårs kreative sysler man skal prøve af?

/ Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.