29 august, 2013

Palle

Det er sjovt hvordan man gennem livet ændre mening og holdninger til ting man omgås med. Alt lige fra mennesker til møbler og farver i sit eget hjem.
Som tendenserne også antyder på messer og i boligmagasiner, er en mere rolig og dæmpet indretning et 'hit' for tiden.
Jeg selv er vild med grå og vild med rå materialer og derfor skal der noget af det ind hos mig. Jeg kan godt lide ideen om at have noget i mit hjem som har lidt historie og som jeg eventuelt selv har skruet sammen, derfor ønsker jeg mig et sofabord lavet af gamle paller.
Heldigvis har jeg en håndværker far, som jeg altid ringer til med gør-det-selv spørgsmål og han ligger heldigvis inde med paller som jeg kan slå mig løs i.

Så, så snart der er tid til det, vil jeg forsøge mig som gør-det-selv håndværker og konstruere mig et fint nyt og råt sofabord. (Jeg ved godt det nok ikke er rocket-science at lave et bord som dette, men jeg er ikke særlig god til håndværk) Synes det er ret så smart at man også kan opbevare magasiner og aviser imellem pallerne som billede to.
Jeg er helt vild med ideen om også at bruge pallerne som et sengestel - det må jeg huske på når pigerne en dag skal have store senge på deres teenageværelser!

Jeg skal finde nogle store flotte hjul med lås og tænker at det bliver pænest med kun to paller ovenpå hinanden.

Alle billederne er lånt på Pinterest

// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.