19 august, 2013

En blød fornøjelse

Forleden modtog jeg en fin pakke, som tak for at have lavet interviewet om Sara fra camcam her på bloggen, hvis ikke du fik læst det, kan du læse det her.
Det hele begyndte faktisk med at jeg kontaktede Sara dengang jeg blev gravid med Alma, fordi jeg så gerne ville have de her lækre økologiske stofbleer til hende, som var udsolgt på det tidspunkt.

De er nu endelig kommet på lager og du kan købe dem i hendes webshop eller hos forhandlere. Jeg er allerede så glad for mine og farverne er så fine - jeg fik af de lidt mere tøsede farver.
Jeg håber snart vi kan præsentere endnu et spændende interview her på bloggen.

// Sarah



2 kommentarer:

  1. Åh hvor er de fine! Dejligt når økologi og æstetik kan forenes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, de har herhjemme været længe ventet.

      Slet

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.