03 september, 2013

Barndomsminder



Det er sjovt at tænke på hvilke elementer der får en til at tænke tilbage på dengang.
I mit tilfælde er det meget det tøj vi som børn gik i, mine søstre og jeg.
Vores mor syede meget til os og forleden fandt jeg denne kjole frem som oprindeligt var syet til min lillesøster, jeg selv fik en i en lidt større størrelse.


Luna havde den på til sin første jul og snart kan Alma også passe den. Fordi jeg ikke længere har min mor, betyder de her ting nok lidt ekstra meget for mig, specielt fordi det er en direkte forbindelse mellem hende og mine børn.  
Jeg må indrømme at man som mor er blevet en del mere følsom og der skal ikke meget til at blive rørt ved tanken om sine små, selvom man lige for fem sekunder siden har været tæt på at smide dem ud af vinduet i frustration. Tingene går vel op og ned hos os alle?

Jeg forsøger selv at gemme det tøj som jeg har købt til mine piger, som har haft en helt særlig påvirkning på mig, så når de engang selv får børn kan give dem det på og mindes billeder og følelser fra deres opvækst.
Jeg synes tanken er meget fin..

Har i nogle specielle forbindelser til jeres barndom eller noget som i ved i vil give videre til jeres egen børn?

// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.