12 august, 2013

Efterårsfavoritter #1 // Ellos Home

Jeg har i en længere periode været ret så vild med tanken om at introducere lidt mørkere, naturlige og mere grålige toner ind i min indretning og dette efterårs Ellos katalog er præcis i den ånd og de har mange fine ting på programmet.
Jeg har samlet min favoritter og i kan se dem her nedenfor


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 

Jeg er rigtig vild med de mange små mønstre og striber. Puden med fåret er et rigtig godt og billigere alternativ til de ellers også super fine puder og tekstiler fra danske ByNord. Sidste år lavede jeg selv en lignende pude fra et D.I.Y. kit fra Stof&Stil. Se deres sy-selv-kit fra denne sæson her.

Rigtig lækre tæpper og farver fra Ellos efterårs katalog.
Dejlig efterårs stemning og masser af "nature".


Jeg må ærligt indrømme, at jeg er begyndt at glæde mig en smule til efteråret.
// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.