20 juli, 2013

DIY // Guld fjer

Vi står overfor endnu en flytning, allerede om 2 uger.
Derfor går der som i alle nok ved, mange overvejelser igennem ens hoved ift. indretning og hvilke fine nye tiltag man gerne vil have, som man ikke fik gjort tidligere.
Alma skal til at begynde med, sove sammen med os, i vores soveværelse. Derfor skal der lidt dekoration, at kigge på over hendes seng.
Jeg er ikke så vild med uroer med farvede dyr og hvad man ellers kan få og kan godt lide det lidt mere simple, ihvertfald så længe det også skal hænge i 'mit' værelse. Jeg har længe haft lyst til at give mig i kast med at dyppe fjer i guld og hænge dem op som en uro. Synes simpelthen det ser så fint ud og så er det et af de DIY projekter som jeg kan overskue.

Jeg vil forsøge at tage billeder af det når de er lavet og er hængt op, efter flytningen er overstået.
God weekend!
// Sarah












Alle billeder er lånt på pinterest, her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.