15 maj, 2013

En indvigelse

For tiden går Luna hjemme sammen med mig, mens jeg skriver bachelor og inden barsel, fordi overgangen til børnehave bestemt ikke gik som forventet - det var virkelig hårdt for Luna at skifte til skovbørnehave og derfor har vi valgt at droppe det, fordi vi synes hun trives bedre med knap så lange dage. 
Så indtil der kommer en ny løsning, har jeg selskab hver dag, hele dagen!

Luna er godt klar over at der snart kommer en "lillesøster" og hun glæder sig, selvom jeg ikke er helt overbevist om at hun er klar over hvad det egentlig er. 
Hun er specielt vild med den store Silvercross barnevogn jeg har købt til lillesøster og elsker at ligge i den og se film på telefonen. Idag var ingen undtagelse og vognen blev for alvor indviet. 
Med film, drikkelse og puder og tæpper.

De fine strikkede bolde er fra Luckyboysunday og jeg købte dem allerede dengang jeg ventede Luna, det er så sjovt at finde tingene frem igen. 
Håber i har haft en dejlig tirsdag?

// Sarah




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.