14 maj, 2013

4 sommerfavoritter

Henover de seneste par uger, er Luna vokset ud af næsten alt hvad der befandt sig i sit klædeskab. 
Og med den samler som jeg er, har jeg da også haft en del i gemmerne fra tidligere kollektioner til hende. Enkelte nye styles har dog også fået lov til at komme indenfor.

Luna er efterhånden, uanset hvor meget jeg har kæmpet imod det da hun var mindre, en rigtig kjole-pige og det betyder at vi hver eneste morgen skal diskutere hvorvidt hun skal have lov til at tage den grimmeste prinsessekjole på i stedet for søde og lækre prints som moren har købt.
Derudover stiller damen også krav til hvor meget "sving" der er i en kjole før den bliver godkendt og man kan have den på - ja, der er meget at leve op til og frygter allerede teenage-tiden med to piger. 
stakkels mine egne forældre, jeg er ud af en søskendeflok på tre piger
Norlie kjolen kan du blandt andet læse mere om, da jeg ønskede mig den sidste sommer til Luna. Læs det her

Her kan du se de fire favoritter til sommeren.
// Sarah
Frynser fra Petitbo / Appelsiner fra Bobo Choses



Skøn liberty fra Caramel Baby and Child / Koral fra Norlie
 NB! Norlie kjolen er fra SS12 og kan ikke købes online længere og Caramel Baby and Child kjolen er også et par sæsoner gammel. 




De smukke keramik knager er fra Susan Liebe, find dem her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.