07 august, 2013

Spanish news

Flytningen er overstået (jeg lover snart at vise lidt snapshots fra vores nye hjem) og vi har knoklet for at blive færdige med at pakke ud og sætte op, da vi begge ser meget frem til at sætte fødderne op og slappe af igen. Man kan jo intet andet i al den varme...
De første par dage i vores nye hjem er blevet brugt på at få internet, pakke ud, sætte op, sat vaskmaskine op og alt for meget praktisk arbejde.

Derfor har jeg her til eftermiddag nydt en stund hvor jeg har haft tid til at udforske efterårets mange nye fristelser. Jeg har altid haft lidt en forkærlighed til det spanske Bobo Choses og elsker de jordnære farver og udtryk deres tøj altid har. Jeg er specielt vild med den film de har lavet, meget nostalgisk og stemningsfuld, se den her.
Denne sæson AW13/14 er ingen undtagelse og den er endnu engang fin og meget fristende!!!

Jeg har samlet lidt af mine favoritter her.
Fin strikket bluse og coralfarvde bukser med knælapper

Sød heldragt med dråber og lækker tote bag med træer.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.