08 august, 2013

Kom i gang

Badeferien er officielt forbi og med det menes der at man ikke længere er undskyldt af en graviditet og derfor kan indtage hvad end der passer en -
træningstøjet venter og den "flotte" krop!

Hvad end det så betyder? Jeg vil gerne igang med motionen igen men, har hele tiden haft det som min motivationsfaktor at træningstøjet er det som sætter den igang for alvor. Derfor har jeg længe været på udkig efter lækkert træningstøj så jeg forhåbenligt kan finde vejen op af sofaen.
H&M har for nyligt lanceret en rigtig flot kollektion af sportstøj og til H&M priser, hvilket jeg synes er fantastisk. Jeg elsker tights og flotte sportstoppe, så her får i mine favoritter.

// Sarah
Tights / Top

Sport-bh / Jakke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.