26 august, 2013

One year of reading -

Hermed en udfordring til alle der kunne være interesserede i at være med.
Jeg har længe være utrolig ærgerlig over, at jeg ikke længere føler at jeg har tid til at læse bøger. Derfor synes jeg, at det var tid til at tage udfordringen op og gøre noget ved det.
Jeg faldt over denne udfordring på en blog og tænkte at jeg ville tage kampen op.

Jeg har haft en bunke bøger liggende længe, som kun mangler at blive læst. Derfor opfordre jeg hermed, mig selv og alle andre der vil være med, til at gribe chancen og få gjort noget ved det.
Det er for mig oplagt at starte nu, idet jeg går på barsel og vi går efteråret imøde inden længe og dermed flere indendørstimer perfekte til læsning.

Jeg kender mig selv godt nok til at, jeg måske ikke når 1 eller 2 bøger om måneden, men jeg vil virkelig gøre mit bedste til at jeg gør. Min plan er at præsentere alle de bøger jeg læser og give min egen mening til kende her på bloggen så i kan følge med.
Jeg ville elske hvis nogle af dem der følger bloggen her, vil være med og dele ud af gode tips om bøger som jeg kan overveje at tilføje min liste.

Den første bog på min liste var "Mit liv som mundlam" skrevet af journalist Maise Njor.
Det her er ikke mindst en vildt underholdende bog med mange episoder fra forfatterens liv, som man ikke andet end kan nikke genkendende til. Hvor mange gange har man ikke siddet i situationer, hvor folk har sagt noget til dig, som er vildt grænseoverskridende, men du har aldrig haft modet eller været hurtig nok til at få svaret igen eller sagt fra.
"Bogen er en selvhjælpsbog til dem der ikke vil have en selvhjælpsbog, men et godt grin"

Læs den og bliv klog på hvordan man kan blive klogere og bedre til at sige fra.

Jeg håber i vil være med på min lille udfordring.
// Sarah



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.