12 september, 2013

Milestone Babycards

En af mine favorit ting er de super fine Milestone Babycards, som kan dokumentere alle baby's små skridt på en ny og sjov måde.
Når man som mig bruger Instagram flittigt er det en fantastisk måde at dokumentere milepælene i små dagligdags stemningsbilleder.


Kortene er super fint illustreret og giver dig mulighed for at dokumentere hele baby's første år. Jeg har købt mine lige her.
Jeg har fået lavet mine små instagram billeder til små magneter, som jeg har hængende på køleskabet, det er en bare én ud af mange måder at vise de små billeder på.


Du kan få dine instagram billeder lavet til små magneter lige her.

// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.