11 september, 2013

3 efterårs looks

Efteråret står for døren og klædeskabet skal gøres klar, så pigerne ikke mangler noget til det kolde og blæsende vejr.
Jeg elsker efteråret og jeg ved ikke noget bedre end vind i håret, varme trøjer og støvler.

Der er mange fine styles på ønskelisten denne sæson, men må nøjes med at holde indkøbene indenfor et rimeligt budget og derfor er det perfekt at kunne supplere op med brugte køb fra Trendsales og loppemarkeder.

Det kan bestemt ikke komme som en overraskelse for dem som læser med på bloggen, at jeg er 100% fan af Minnetonka støvler og mokkasiner, se blandt andet her og her. Nu er der endelig ankommet et par til Luna, som hun kan bruge hele efteråret. Alma købte jeg også mokkasiner til i foråret, dem kan hun nok snart passe.
Mine øjne er endelig blevet åbnet for de mange fine og prisvenlige styles fra Moss Copenhagen og jeg kunne ikke dy mig for at investere i det smukke stribede sæt fra denne nuværende kollektion. Jeg er vild med det og jeg kan faktisk godt lide ideen om "et matchende sæt".

Alma vokser og vokser. Hun er på trods af sine kun 13 uger allerede vokset godt ind i størrelse 9 mdr. hvilket også betyder at der er stor udveksling i hendes garderobe og det derfor er svært at købe ting til hende der skal vare vinteren over.
Den søde lilla kjole er Luna's gamle og en klar favorit fra H&M, tilsat en fin grå cardigan fra Miniature og det ser så fint ud.

 Luna er en varm pige, forstået på den måde, at der ikke skal meget til at hun "koger" derfor er der ingen grund til at købe varme forede jakker til hende endnu. Gode striktrøjer er en sikker vinder hos hende og jeg fandt denne super lækre strik trøje fra Okker-GokkerTrendsales. Så fint!

Hvad er jeres efterårs must-haves?
// Sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.