18 februar, 2015

One Day in Paris

For mig var det første gang i Paris og det var en kæmpe oplevelse, for hvor er byen smuk!!!!
Vi havde planlagt at have en ekstra dag så vi kunne udforske og opleve byen inden vi kørte mod Sydfrankrig for at arbejde.

Dagen i Paris resulterede i 17km gang rundt overalt i byen og bare suge alle indtryk til sig. Vi var indlogerede på det fineste lille hotel på Ile Saint Louis, lige midt i hjertet af Paris. Vi fik set alt det man skal se, Eiffeltårnet, Notre Dame, Louvre, Sacre Cour og Champs Elysees.
Så jeg vil ikke skrive så mange ord, men mere bare lade billederne tale for sig selv.

Enjoy - and Paris we will meet again!





Amour...
Musée de Louvre
Jardin des tuileries

Mig, min kære far og min mindste søster!

Den hyggeligste og mest autentiske café på Ile Saint Louis, St. Regis



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.