23 februar, 2015

Forandring fryder /

PROJEKT HUS ER I FULD GANG,
og det er uden tvivl noget der tager mange af mine tanker i dagligdagen.
Jeg er født som en drømmer, det vil sige, at jeg er en person der konstant og altid kan se nye muligheder og ikke kan vente med at søsætte nye projekter.
Derfor er det nogle dage ikke lige belejligt at jeg befinder mig i en situation, hvor jeg bor og har købt et meget gammelt hus hvor mulighederne for forandring er uendelige.
Målet er ikke særlig defineret eller klart, men drømmene lever. Dog er vi kommet meget langt og derfor har jeg sammensat billeder fra før vi overtog huset til hvordan det ser ud idag!


...men der er stadig lang vej! Så lad drømmene leve lidt endnu....
/ Sarah















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.