12 november, 2014

Ellemark.dk - en familie virksomhed!

HEJ ALLE I BLOGLAND
Så er mit familie projekt endelig søsat og et nyt eventyr begynder.
Et projekt som vi har arbejdet på siden september 2013, hvor den første brainstorming begyndte.
Dertil ledte det til en tur til Kina og arbejdet med materialer og designs har siden hen taget rigtig meget af min tid. Hele projektet er opkaldt efter min fars familienavn, Ellemark. Et navn som min farfar i sin tid købte, for at der ikke skulle være andre af samme navn i Danmark - det er der heller ikke. Vi er en meget lille familie, men en familie med mange stærke meninger og kreative mindsets.

Denne konstellation og dette samarbejde har nu ført til en selvstændig design virksomhed, hvor vi har skabt fire helt forskellige kollektioner, som vi lancerer på én og samme gang. Alle fire kollektioner har hver deres udtryk og repræsentere hver deres. Jeg håber i kan lide det...?
Se blandt andet vores katalog her eller nedenfor:
Vi starter helt fra bunden og har planer om at bygge virksomheden op. Vi har en masse kompetencer som vi alle har budt ind med og vi synes selv at vi har skabt nogle produkter og nogle kollektioner som afspejler noget nordisk i form af materialet, som gennemgående er natursten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.