22 juli, 2014

NYT SOVEVÆRELSE /

OM PRÆCIS 10 DAGE,
overtager vi vores nye hus. Oppe i mit hoved kører der planlægning i høj fart og jeg prøver forgæves at overskue alt det der skal nås at gøres på de 12 dage vi inden vi skal flytte ud af vores lejlighed.
Jeg har for at gøre det nemmere for mig selv, opsat nogle forskellige mood-boards med inspiration og farve-stemning. Dem deler jeg med jer...
Så du også det jeg havde lavet for vores to nye badeværelser? Hvis ikke, så klik her og se det.

Mit soveværelse, skal være køligt og farveneutralt. Jeg er for tiden vild med grå-blå toner i fin kombination med de mørke farver der kan være i sort-hvide billeder. Jeg er helt vild med det her som House Doctor i seneste kollektion har haft med. Men i virkeligheden så jeg hellere at min søde mand, der til daglig er fotograf, gerne tog nogle selv som vi kunne få blæst op i stor størrelse. Det giver sådan en fin kontrast til alt det hvide, blå og grå. 

Her kan du finde links til de forskellige ønsker jeg har for mit nye soveværelse. 

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.