18 juli, 2014

Det første år / Alma My

VI HAR HOLDT FØDSELSDAG,
og ikke en hvilken som helst fødselsdag. Men Alma's allerførste fødselsdag - 1 år!!!!

Min lille - STORE pige er blevet 1 og selvom denne her omgang med barsel har føltes uendelig lang, er det stadig vildt at tænke på at det sidste år ligesom bare er fløjet afsted.

Tjekliste:
- Hun kan gå.
- Hun spiser selv.
- Hun vinker og klapper.
- Hun kysser og krammer.
- og så mange andre ting jeg i hverdagen bare nyder og tager for givet....

Jeg er sådan en person, hvor det betyder meget for mig at samle folk omkring begivenheder som dette. Derfor gør jeg også altid meget ud af det og jeg vil enormt gerne lære mine piger at fødselsdag og andre begivenheder godt må være "en big deal" og noget særligt!!!!





Almas første år blev dokumenteret med Instagram billeder fremkaldt som små Polaroids. Her kan du se mere om det. De blev alle sat på væggen i kronologisk rækkefølge og jeg synes det var sjovt for folk at se hende udvikling på billeder, på den måde.

Min sødeste mormor, der dagen før blev 80 år!!! Hun holder sig bare så godt og er så ungdommelig af sind, at jeg bliver nød til at skrive en note til mig selv når jeg bliver gammel - at jeg skal huske at leve livet som hun gør det. 



Hele familien kom på besøg og spiste kage sammen med os. Også vores store kusine, Celeste, der her i august bliver 3 år og vi igen skal til fødselsdag.

Jeg har en masse indlæg undervejs og håber at få postet nogle af dem inden vi alvor begynder at pakke vores lejlighed ned og gøre klar til den store flytte / overtagelse af hus dag!

Hav en fantastisk varm weekend.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.