02 april, 2015

ØNSKER til en (snart) 27 årig gammel kone /

MIN FØDSELSDAG ER LIIIGE RUNDT OM HJØRNET...

og jeg har derfor lavet en liste over de ting jeg ønsker mig allermest.
Det er mest af alt gået op for mig, hvor voksne ting jeg ønsker mig - det er både rart og også lidt mærkeligt når man nu er meget tættere på de 30... (men jeg er der ikke helt endnu....)
Mange siger at man på den anden side af de 30 år, får en indre ro og en glæde over livet - så det glæder jeg mig sgu til. Jeg synes der er rigeligt med gøremål, overvejelser og stress i min tilværelse som snart 27-årig, med to små piger og alt det andet der skal passes.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.