27 januar, 2014

4/52

Jeg skal nok komme ind i kampen igen.
Her får i sidste uges billeder. 

Min stakkels lille feber-pige. 
Luna. Hun er så køn med nyvasket og redt hår. 


















































Jeg sidder i disse dage og roder lidt med bloggen. Det er derfor nogle ting flytter rundt og skifte udseende. Jeg prøver stadig at finde den rette stil ift. hvad jeg gerne vil have og rydder op i gamle indlæg og etiketter. Så forhåbenligt bliver det fint og mere overskueligt og gennemført.
Det er ihvertfald planen. 

Jeg har en masse ting jeg gerne vil vise og håber at kunne få tid til det hele, selvom jeg gerne skal være den første til at sige at livet på barsel med nummer to, bestemt ikke er nemt eller på nogen måde overskudsagtigt. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.