25 juli, 2013

Nak & Æd


Sidste weekend løb et længe ventet arrangement af stablen.
Det var blevet arrangeret lidt i inspiration af tv-programmet Nak&Æd, idet min far og hans kæreste kan lide at gå på jagt. Derfor leverede de lækkert kød og min søsters kokkevenner kom og tilberedte mad til os alle - på bondegården.Udendørs køkkenet var kørt i stilling og grillen var tændt. Desværre nåede vi ikke at tage billeder af det lækre buffet bord inden det blev tømt (det er svært med to små, at nå det hele inden det er for sent)




Min lille Alma, vokser så hurtigt og bliver allerede så stor. Sammen med sin stolte far.
Moster Marie og Luna gynger i hængekøje i haven. 
Luna var som 'næsten' altid i rigtig godt humør og som altid nyder hun at kunne lege og løbe i det fri. Min søster er altid flittig og sød til at lege med hende og det nyder vi begge (både Luna og jeg) 
Hun er så glad for sin tiger badedragt, at den er blevet købt igen til denne sæson, for tænk engang hvis man dog skulle undvære. Se blandt andet billeder fra sidste sommer da hun fik den første gang, lige her.

Alle slappede af i den varme sommersol. 



På opdagelse rundt på gården.

Bondegården som min far og hans kæreste er i fuld gang med at istandsætte vil fremover skabe rammerne for ubeskriveligt mange gode stunder, det er der ingen tvivl om. Det er et fedt sted, med masser af plads både ude og inde.
Luna elsker det allerede og vil hele sin barndom kun skaber minder derfra, det samme vil Alma med sikkerhed. 

Næste udendørs 'cooking-theme' er blevet Siciliensk - så mon ikke også vi skal have en Peruansk en dag?

// Sarah & Sergio


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.