31 marts, 2014

13/52

HELE SØNDAGEN BRUGTE VI PÅ LANDET
vejret var upåklageligt og vi havde alle en rigtig god dag.
































Man kan næsten på billedet fornemme al den friske luft der sidder i Luna's røde kinder på trods af at det er i sort/hvid.  

Alma vejer efterhånden som et ondt år og min ryg lider hårdt under det for tiden. (Jeg er ked af, at jeg er med på billedet, synes godt nok jeg ser lidt træt ud) Sød og rund er hun og derfor kender hun også alt for godt tricks'ne til den dejligste plads af dem alle, i folks arme. 
Anyways, billeder skal der på, så her får i dem for sidste uge. 
Jeg elsker dette forårsvejr, hvad med jer?

/ Sarah


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.