29 marts, 2014

10-11/52

Det er ikke fordi jeg kan sige at jeg er hverken god til at overholde mine egne deadline ift et projekt jeg selv har søsat eller sørget for at få opdateret bloggen. Beklager!
Men, men....livet som mor til to og med en travl mand er ikke nemt, hvis nogen skulle være i tvivl.

Her får i billederne fra uge 10 og 11. Der sker meget hos begge mine piger lige for tiden. Min lille Alma er bare så stor og er virkelig for alvor begyndt at give udtryk for hendes temperament og selvstændighed. Luna er bare blevet så dygtig både motorisk og til at tale og udtrykke sig. Det er helt fantastisk hvad hun ikke siger... Hun har afleveret sine sutter, hvilket her i huset er en "big deal" og derfor har hun af julemanden fået et fint rødt løbehjul som hun elsker at køre på. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

src="http://www.linkwithin.com/pixel.png" Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Template designed By The Sunday Studio.